پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی در ایران

پرفروش ترین جاروبرقی های بازار

آیا در فکر خرید جاروبرقی هستید؟ آیا پرفروش ترین جاروبرقی های بازار ایران را می‌شناسید؟ جاروبرقی‌ها از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌روند. به همین خاطر، انواع مختلفی از جاروبرقی توسط شرکت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. اما در بین تنوع بالای این محصول پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی کدامند؟ برندهای مختلفی نظیر بوش، سامسونگ و پارس خزر همگی در زمینه ساخت جاروبرقی موفق عمل کرده‌اند. با مطالعه این مطلب از سروش سرویس در زمان خرید جاروبرقی انتخاب بهتری خواهید داشت و در نتیجه کمتر نیازمند جستجو برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان و یا نمایندگی تعمیر جارو شارژی در اصفهان یا شهر خود خواهید بود.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین جاروبرقی

برای خرید بهترین جاروبرقی باید با فاکتورهای مهم در انتخاب این وسیله کاربردی آشنا بود. در این بخش، به تعدادی از معیارهای مهم در انتخاب و خرید جاروبرقی اشاره می‌کنیم.

1- قدرت مکش

اولین و مهم‌ترین فاکتور در انتخاب انواع مختلف جاروبرقی قدرت مکش آن است. اگر جاروبرقی از قدرت مکش مناسبی برخوردار نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت. مکش جاروبرقی باید قادر به تمیز کردن انواع ذرات ریز و کرک‌های محیط باشد.

2- نوع مخزن و کیسه جاروبرقی

جاروبرقی‌های موجود در بازار یا دارای مخزن ذخیره زباله هستند یا کیسه‌های مخصوص دارند. توجه داشته باشید که هر کدام از این دو نوع جاروبرقی دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند.

3- میزان تولید صدا

پرفروش ترین جاروبرقی های بازار ایران، اغلب صدای کمی دارند. سر و صدای کم جاروبرقی، یک امتیاز مهم برای آن به شمار می‌رود. به ویژه برای کسانی که دارای کودک یا نوزاد هستند کم بودن صدای جاروبرقی لزوم بیشتری دارد.

4- ابعاد و وزن دستگاه

وزن و ابعاد جاروبرقی نیز از دیگر فاکتورهای مهم در زمان استفاده از آن است. جاروبرقی‌های بزرگ و سنگین نیرو و فضای بیشتری نیاز دارند.

5- شعاع کارکرد و طول سیم جاروبرقی

بلندی سیم جاروبرقی در واقع تعیین کننده شعاع عملکرد آن است. هرچه طول سیم این وسیله کاربردی بلندتر باشد آزادی عمل شما در زمان استفاده از آن بیشتر است.

6- برند

برند و شرکت سازنده جاروبرقی به نوعی نشان دهنده کیفیت آن است. همچنین شرکت‌های شناخته شده و معتبر تولید جاروبرقی، اغلب خدمات پس از فروش مناسب‌تری ارائه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: روش تمیز کردن فیلتر جاروبرقی

پرفروش ترین جاروبرقی های بازار در ایران کدامند؟

با وجود تنوع بالای برندهای جاروبرقی در ایران، همگی فروش یکسانی ندارند. برخی از مدل‌های جاروبرقی نسبت به دیگر مدل‌ها و برندها محبوب‌تر هستند. در این بین برخی از برندهای پرفروش جاروبرقی تولید داخل و برخی دیگر نیز خارجی می‌باشند. در ادامه این بخش، مدل‌های پرفروش جاروبرقی در کشور را معرفی می‌کنیم. البته برای خرید همه این مدل‌ها باید راهنمای خرید جاروبرقی را مد نظر داشته باشید.

پرفروش ترین جاروبرقی های بازار
معرفی بهترین جاروبرقی های بازار

جاروبرقی بوش مدل 8PRO5

برند بوش یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در ایران به شمار می‌رود. مدل‌های مختلفی از جاروبرقی‌های این برند در بازار داخلی کشور موجود است. در این بین، مدل 8PRO5 را می‌توان از بهترین مدل‌های این برند معرفی کرد. از ویژگی‌های جاروبرقی برند بوش می‌توان به:

  • توان 1800 وات
  • ارزش و صدای بسیار کم
  • مخزن 5 لیتری
  • فیلتر بهداشتی HEPA
  • سیم 12 متری و شعاع عملکرد 15 متری

اشاره کرد. ویژگی‌ها و مشخصات این جاروبرقی نشان دهنده کارایی بسیار بالای آن است. البته سایر مدل‌های جاروبرقی برند بوش نیز از نظر قابلیت و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

جاروبرقی LG مدل VB-4220H از پرفروش ترین جاروبرقی های بازار

یکی دیگر از برندهای مطرح جاروبرقی در ایران، برند ال جی است. پس جای تعجب نیست که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی ایران متعلق به این برند باشد. کیفیت بدنه و موتور در کنار طراحی زیبا از شاخصه‌های جاروبرقی‌های ال جی می‌باشند. تنوع بالای مدل در جاروبرقی‌های این برند هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. مدل VB-4220H یکی از بهترین و پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های ال جی در ایران محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توان 1500 تا 2000 وات
  • فیلتر بهداشتی HEPA
  • طول سیم 10 متری
  • محدوده صدای 80 دسی‌بل

جاروبرقی زیمنس مدل VSZ6GPX1

اگر به دنبال لوازم خانگی با طول عمر زیاد و کیفیت بالا هستید حتما از برند زیمنس خرید کنید. جاروبرقی‌های این برند نیز از کیفیت و کارایی و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. وزن کم و امکان جابه‌جایی آسان از ویژگی‌های مهم جاروبرقی‌های زیمنس است. دیگر مشخصات مدل مذکور از این برند شامل:

  • شعاع کارکرد بالا
  • فیلتر بهداشتی
  • طول کابل 10 متر و شعاع عملکرد 13 متر
  • محدوده صدایی 75 دسی‌بل
  • توان 950 وات

می‌باشند. زیمنس در طول سال‌های فعالیت خود در ایران موفق به کسب اعتماد خریداران خود شده است. به همین خاطر جاروبرقی‌های زیمنس از پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه به شمار می‌روند.

جاروبرقی سامسونگ مدل 4570 از دیگر انواع پرفروش ترین جاروبرقی های بازار

یکی دیگر از برندهای مطرح و شناخته شده جاروبرقی در کشور، سامسونگ می‌باشد. تنوع بالا، قدرت مکش عالی و صدای کم از مشخصات اصلی جاروبرقی‌های سامسونگ است. ویژگی‌های مدل 4570 از برند سامسونگ عبارتند از:

  • توان 2000 وات
  • فیلتر بهداشتی
  • محدوده صدایی 65 دسی‌بل
  • طول کابل 10 متر

با خرید جاروبرقی‌های سامسونگ کیفیت و کارایی را با هم خواهید داشت.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500ws

در بین برندهای ایرانی پرفروش، می‌توان از جاروبرقی‌های پارس خزر نام برد. این برند، سال‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله جاروبرقی فعالیت دارد. مدل معرفی شده از جاروبرقی‌های پارس خزر دارای ویژگی‌هایی نظیر:

  • توان 2500 وات
  • محدوده صدایی 70 دسی‌بل
  • شعاع عملکرد 14 متر
  • فیلتر بهداشتی
  • قیمت مناسب

است. مکش بالای این جاروبرقی به تمیزی هرچه بیشتر محیط از ذرات ریز و آلودگی‌ها کمک می‌کند.

کلام پایانی

این مطلب از سروش سرویس به معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های بازار اختصاص داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله، انتخاب مناسبی در بین جاروبرقی‌های موجود در بازار داشته باشید. اما توجه داشته باشید که پرفروش ترین جاروبرقی ها معمولا دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند. برای خدمات پس از فروش و تعمیر جاروبرقی باید به سراغ نمایندگی‌های رسمی و تعمیرکاران حرفه‌ای رفت. بهره‌مندی از تجربه و تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای برای پرفروش ترین جاروبرقی های بازار ، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. سروش سرویس نماینده رسمی خدمات پس از فروش برندهایی مانند بوش، ال جی، زیمنس و  جنرال الکتریک  در ایران است. همچنین خدمات تعمیر در محل لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، توسط این تیم ارائه می‌گردد. پشتیبانی و گارانتی خدمات ارائه شده از ویژگی‌های مهم این مجموعه به شمار می‌رود.